Jeton saprot, ka klients ir karalis, un tāpēc tā platformas ir lietotājam draudzīgas. Reģistrācijas process ir diezgan vienkāršs, tāpat arī navigācija. Ir arī detalizēta FAQ sadaļa ar populārākajiem jautājumiem un atbildēm.
Uzziniet, ko Jeton klienti jautā, un atbildes. Papildus Jeton lietojamībai uzņēmums piedāvā klientu atbalstu vairākos kanālos.
Pirmā ir tiešraides tērzēšana, kas pieejama visu diennakti. Šī ir lieliska funkcija, kas lietotājiem piedāvā palīdzību divos veidos. Pirmkārt, ir AI, kas sniedz lietotājiem ieteikumus, pamatojoties uz to, ko viņi vēlas. Ja neviena no iespējām nav pietiekama, ir tiešsaistes tērzēšanas aģenti, kas vienmēr ir gatavi palīdzēt lietotājiem. Lai saņemtu palīdzību no tiešsaistes tērzēšanas aģenta, lietotājiem ir jāpierakstās.
Vēl viena atjautīga iespēja ir e-pasts. Lietotāji var sazināties ar Jeton Wallet komandu pa e-pastu. Vienīgā problēma ir tā, ka atsauksmes nav tūlītējas. Atbildes saņemšana aizņem dažas stundas.
Papildus iepriekš minētajiem klientu atbalsta kanāliem Jeton lietotāji var sazināties ar zīmolu, izmantojot sociālo mediju kanālus un oficiālo Jeton emuāru.