Personiskā informācija attiecas uz datiem, kas var identificēt jūs kā fizisku personu. Šī informācija tiek vākta divos galvenajos veidos: tieši jūs to sniedzat un automātiski tiek vākta, mijiedarbojoties ar mūsu vietni.
Tieši sniegtā informācija
Kad jūs sazināties ar LottoRanker, piedaloties akcijās vai sazinoties ar mūsu atbalsta komandu, mēs apkopojam personas datus, piemēram, jūsu vārdu, e-pasta adresi un citu kontaktinformāciju. Šī informācija ir būtiska, lai mēs varētu sniegt jums pieprasītos pakalpojumus, piemēram, atbildēt uz jautājumiem vai pārvaldīt jūsu dalību akcijās. Sniedzot šo informāciju, jūs ļaujat mums pielāgot mūsu saziņu jūsu vēlmēm un nodrošināt, ka saņemat atbilstošu saturu.
Automātiski apkopotā informācija
Papildus informācijai, ko sniedzat tieši, mēs arī automātiski apkopojam datus, kad pārlūkojat mūsu vietni. Tas ietver tehnisko informāciju, piemēram, jūsu IP adresi, pārlūkprogrammas veidu, informāciju par ierīci un pārlūkošanas darbību. Šī informācija tiek apkopota, izmantojot sīkfailus un citas izsekošanas tehnoloģijas, kas uzrauga, kā jūs mijiedarbojaties ar mūsu vietni. Piemēram, mēs izsekojam jūsu apmeklētās lapas, katrā lapā pavadīto laiku un darbības, ko veicat pārlūkošanas laikā. Šie dati palīdz mums saprast, kā lietotāji mijiedarbojas ar mūsu saturu, un ļauj optimizēt vietni, lai nodrošinātu labāku veiktspēju un lietotāja pieredzi. Tas arī palīdz atklāt un novērst krāpnieciskas darbības. Lai iegūtu papildinformāciju par to, kā mēs izmantojam sīkfailus, varat apmeklēt mūsu Sīkdatņu politikas lapa.
Nepersoniska informācija
Papildus personas datiem mēs apkopojam nepersonisku informāciju, ko nevar izmantot, lai jūs identificētu atsevišķi. Šie dati ietver apkopotu lietojuma statistiku, piemēram, konkrētas lapas apmeklētāju skaitu, vidējo sesijas ilgumu un atlēcienu līmeni. Nepersoniskas informācijas vākšana ir ļoti svarīga, lai analizētu vietnes trafiku un noteiktu lietotāju uzvedības tendences. Šie dati parasti tiek anonimizēti un izmantoti, lai uzlabotu mūsu pakalpojumus, pieņemot pārdomātus lēmumus par satura izveidi, vietņu dizainu un mārketinga stratēģijām.
Piemēram, analizējot datus, kas nav personas dati, mēs varam noteikt, kuri raksti vai atsauksmes ir vispopulārākās lietotāju vidū. Tas ļauj mums koncentrēt savus centienus, lai radītu vairāk satura, kas interesē mūsu auditoriju. Šī pieeja nodrošina, ka mūsu vietne joprojām ir atbilstoša un saistoša visiem apmeklētājiem.