Loterija ir azartspēļu veids, ko ļoti ietekmē nejaušība. Šī spēle ir ļoti labi pazīstama visā pasaulē, jo loterijas spēlētājiem ir iespēja laimēt milzīgu naudas summu. Tomēr iespēja laimēt loterijā ir ārkārtīgi zema, atliek tikai cerēt.
Skrāpējamā kartīte ir tā, kā tā izklausās — kartītes gabals, parasti ar pievilcīgu apdruku, kas apraksta balvu, uz kuras virsmas daļu var noskrāpēt, lai atklātu, kas atrodas zem tā. Kad jautājam, kā spēlēt loteriju tiešsaistē, mums ir jādomā par momentloterijas kartītēm — tās ir ļoti populāras. Pārejot no bezsaistes uz tiešsaistes, “skrāpēšana” tiek veikta, izmantojot klēpjdatora, planšetdatora vai viedtālruņa tastatūru. Balva var būt jebkur, sākot no nelielas summas vai pat vienkārši tiesībām spēlēt vēlreiz, bez maksas, līdz pat miljoniem dolāru. Balvās var būt arī brīvdienas, automašīnas, sadzīves tehnika un līdzīgas balvas.
Keno ir viena no vecākajām mūsdienu kazino spēlēm. Tās ir loterijas azartspēles, kas ir populāras daudzviet pasaulē. Lai gan tā nav viena no visvairāk apmaksātajām loterijām, spēle joprojām ir stabila pret tādām kā MegaMillions un Powerball. Spēle pastāv jau gandrīz 2000 gadu, bieži mainot nosaukumu un formu. Spēlē parasti ir skaitļi no 1 līdz 80. Spēlētāji, kuri iegādājas Keno biļetes, apvelk skaitļus, kurus viņi plāno parādīt izlozē.
IGT mātes uzņēmums International Game Technology Global Solutions Corporation ir pagarinājis divus līgumus ar Kentuki loteriju. Līgums paredz, ka loterijas operators turpinās saņemt atjauninājumus no IGT Global Solutions Corporation līdz 2036. gadam.
Scientific Games, vadošais iLottery tehnoloģiju risinājumu piegādātājs, ir paziņojis, ka trīs Ziemeļamerikas loterijas piedāvās savu pavisam jaunu tūlītējo skrāpēšanas spēli Punch N' Play. Louisiana Lottery, Loto-Quebec un Atlantic Lottery nodrošinās jauno tūlītējo skrāpēšanas spēli.
BetGames, vadošais tiešsaistes azartspēļu piegādātājs, ir paziņojis par vēl vienu papildinājumu savā balonu sarakstā Instant Lucky 7. Tā ir momentloterijas spēle, kas iezīmē BetGames ienākšanu loteriju tirgū. Uzņēmums ir teicis, ka spēle ir izstrādāta, lai apmierinātu klientu pieaugošo vajadzību pēc šī spēļu pakalpojuma.
Lielāka iespējamība, ka tevi notrieks meteors vai laimēs Kinoakadēmijas balvu, ir lielāka, nekā laimēsies loterijā. Tomēr miljoniem cilvēku joprojām katru gadu steidzas iegādāties loterijas biļetes, cerot, ka viņu numuri tiks izlozēti kā lielais uzvarētājs.