Veselības loterija Apvienotā Karaliste ir iecēlusi Marku Nešu par mārketinga direktoru, organizācijai gatavojoties jauna zīmola identitātes ieviešanai. Pēc iecelšanas amatā Nešam tiks uzdots formulēt jaunu mārketinga pieeju un pārraudzīt jaunā zīmola identitātes ieviešanu. Viņš arī būs atbildīgs par citu biroju līdz šim vadīto funkciju konsolidāciju.
Nešam ir liela pieredze apdrošināšanas nozarē ar Aviva. Pirms darba uzņēmumā Aviva Nešs sešus gadus pārraudzīja Hiscox mārketinga un zīmola nodaļu un strādāja Samsung Electronics, News UK un Shine TV. Vietnē News UK viņš vadīja The Sun 9,50 £ brīvdienas.
Tika atzīmēts, ka Neša veiksmīgais darbs uzņēmumā Aviva ļoti ietekmēja The Health Lottery lēmumu viņu iecelt amatā. Nešam tiek piešķirts kredīts par komandas izveidošanu bez ievērojamiem resursiem, vienlaikus pārvaldot 10 miljonus mārciņu lielu budžetu.
Pēc iecelšanas amatā Nešs paziņoja:
"Mans mērķis ir padarīt biznesa un mārketinga stratēģijas vairāk orientētas uz klientiem; veiksmīgs mārketings ir atkarīgs no klientu vajadzību izpratnes un risināšanas, ideālā gadījumā tā, kā konkurenti nevar. Gan Aviva, gan Hiscox es noteicu mērķauditorijas, plānoju klientu braucienus un izstrādāja mārketinga plānus, pamatojoties uz unikālo vērtību, ko zīmoli varēja piedāvāt. Es ceru, ka varēšu darīt to pašu ar The Health Lottery
Nešs pauda entuziasmu par iespēju palīdzēt vadīt loterijas operators jaunā veidā un pārvērst biznesu par zīmolu, ko atbalsta inovatīvi loterijas spēles un augstas kvalitātes digitālo klientu pieredzi.
Jaunais mārketinga direktors turpināja:
"Mans mērķis ir strādāt ar Lebiju un pārējo komandu, lai izveidotu skaidru mārketinga stratēģiju, kas spēj virzīt biznesu tālāk uz priekšu un nodrošināt izaugsmi."
Lebijs Eirss, kurš tika iecelts par Veselības loterijas izpilddirektoru šī gada martā iepazīstināja Marku ar Veselības loterijas komandu, sakot:
"Viņam ir pierādīta pieredze mārketinga stratēģiju, plānu un kampaņu veidošanā tādiem uzņēmumiem kā Aviva un Hiscox, un mēs esam pārliecināti, ka viņa pieredze palīdzēs mums pārveidot The Health Lottery zīmolu un labāk informēt mūsu klientus par mūsu pamatvērtībām."
Northern & Shell, veselības loterijas īpašnieks, iepriekš bija piedāvājis vadīt loteriju Lielbritānijas nacionālā loterija un tika prognozēts, ka viņš solīs par citu atļauju, pirms zaudēs Allwyn. Jaunā pāreja jau notiek, un paredzams, ka jaunais operators darbu sāks 2024. gada februārī.