IGT, slavens spēļu izklaides uzņēmums no Apvienotā Karaliste, un Sony Pictures Television ir noslēgts 10 gadu līgums no 2025. gada janvāra līdz 2034. gada decembrim. Saskaņā ar līgumu Londonā bāzētai NYSE reģistrētajai izklaides kompānijai būs ekskluzīvas zīmola Wheel of Fortune tiesības.
Darījums ļauj IGT nodrošināt zīmolu spēlēs, loterijā, iGaming un iLottery. Turklāt uzņēmumam tagad ir neekskluzīvas izplatīšanas tiesības Laimes rata saturs sociālajos kazino bez maksas.
Saskaņā ar Renato Ascoli, IGT izpilddirektors, Global Gaming, ekskluzīvas spēļu, loterijas, iGaming un iLottery piekļuves iegūšana Wheel of Fortune zīmolam līdz 2034. gadam ļauj uzņēmumam maksimāli palielināt licencēšanas partnerības atdevi. Izpilddirektors norādīja, ka darījums vēl vairāk veicinās uzņēmuma tradīciju izveidot daudzkanālu Wheel of Fortune spēles ar lielu pieprasījumu un ievērojamām balvām.
Ascoli piebilda:
"Sony Pictures Television ir bijis uzticams IGT partneris vairāk nekā 25 gadus, un šajā laikā mēs esam piedāvājuši daudzveidīgu Wheel of Fortune spēļu portfeli, kas ir noteicis nozares standartu inovācijām, un tas ir nepārprotams līderis nozares spēļu veiktspējā. diagrammas un radīja ievērojamus ieņēmumus mūsu klientiem."
Wheel of Fortune ir viens no IGT labākajiem azartspēļu produktiem. Uzņēmums to ir izmantojis kā stratēģisku elementu savā iGaming atlasē un iekļāvis to vairākas loterijas spēles.
Nesen IGT ir izdevies ieviest šo produktu vairākiem vadošajiem operatoriem Ziemeļamerikā. Piemēram, uzņēmums uzsāka savu pirmo zīmola vadīto Wheel of Fortune tiešsaistes kazino ASV pēc līguma parakstīšanas ar vienu no reģiona vadošajiem operatoriem šā gada martā.
Papildus līguma pagarināšanai ar Sony, IGT ir pagarinājusi arī līgumus ar vadošie loteriju operatori visā pasaulē, tostarp:
Komentējot darījumu, Sony Pictures televīzijas spēļu šovu izpilddirektore Sūzena Prete atzīmēja:
"Mēs esam priecīgi paplašināt savu ilggadējo sadarbību ar IGT. Šis nozīmīgais līgums garantē, ka kazino un loteriju spēlētāji visā pasaulē var baudīt pasaules klases Wheel of Fortune tēmu spēles turpmākajos gados."
Prete atzīmēja, ka abiem uzņēmumiem ir vienāds redzējums par zīmola Wheel of Fortune novatorisku izmantošanu, lai radītu vairāk iespēju un nodrošinātu, ka zīmols joprojām ir saistīts ar jautrību un uzvaru.